У школярів часто виникають труднощі із визначенням художніх засобів у текстах творів. Сподіваюсь, що відеофрагменти від Каті Зуєвої ZNOUA полегшать процес розрізнення тропів:
Частина 1 https://www.youtube.com/watch?v=_kcl63KS1WU
Частина 2 https://www.youtube.com/watch?v=cn2WxvhBy9Y
Колеги-філологи погодяться, що на уроках літератури доводиться видавати величезні обсяги інформації, яку дітям треба запам'ятати. А повідомлення , які ми не тільки чуємо , а й бачимо, набагато краще запам'ятовуються. Тому на уроках літератури варто розвивати не тільки слухову пам'ять, а й зорову. І слайдові презентації дають таку можливість. Крім того, вони економлять час, прискорюють подання нового матеріалу
Павло Тичина. Майстерність відтворення краси природи в поезіях. Українська література 5 клас
Частина 1 https://www.youtube.com/watch?v=_kcl63KS1WU
Частина 2 https://www.youtube.com/watch?v=cn2WxvhBy9Y
Колеги-філологи погодяться, що на уроках літератури доводиться видавати величезні обсяги інформації, яку дітям треба запам'ятати. А повідомлення , які ми не тільки чуємо , а й бачимо, набагато краще запам'ятовуються. Тому на уроках літератури варто розвивати не тільки слухову пам'ять, а й зорову. І слайдові презентації дають таку можливість. Крім того, вони економлять час, прискорюють подання нового матеріалу
Павло Тичина. Майстерність відтворення краси природи в поезіях. Українська література 5 клас
Немає коментарів:
Дописати коментар